strona główna
Portal dla wszystkich uczestników ruchu drogowego | Jed¼ Bezpiecznie
Salon samochodowy
w ostatnim numerze
www.jedz-bezpiecznie.pl
czytaj także
Jedź Bezpiecznie | magazyn motoryzacyjny SERWISY

Porozmawiajmy o bezpieczeństwie


Bezpieczeństwo dzieci


Przepisy


Salon samochodowy


Elektromobilność


Testy zderzeniowe EuroNCAP


Akcje przywoławcze do serwisów


Technika


Produkty


Porady


Wydarzenia


Wypadki drogowe


Sport


Aktualności

Mazda Poland uruchamia program "Mazda Assistance" dla swoich klientów

13-11-2008, foto: Mazda

Mazda Motor Poland i Europ Assistance Polska uruchamiają program "Mazda Assistance", który automatycznie obejmuje właścicieli wszystkich modeli tej marki zakupionych w polskich salonach po 5 maja 2008 roku.



Właściciele wszystkich modeli Mazdy kupionych po 5 maja 2008 w polskich salonach objęci zostali pomocą w przypadku awarii samochodu bądź wypadku. W tym celu uruchomiona została całodobowa linia telefoniczna pod numerem (22) 205 50 30.

Program oferuje usługę typu car assistance, w skład którego wchodzi m.in. naprawa pojazdu na miejscu awarii, holowanie do najbliższego serwisu i wynajem samochodu zastępczego na czas naprawy. Dodatkowe usługi dotyczyć będą możliwości powiadomienia bliskich o wypadku, dostawy części zamiennych i przekazania zaliczki na pokrycie kosztów naprawy.

Grzegorz Rybak, Zone Manager, Mazda Motor Poland:
„Nawet w przypadku samochodów tak niezawodnej marki jak Mazda konieczne jest zapewnienie Klientom wsparcia na wypadek awarii lub unieruchomienia pojazdu. Nie sposób bowiem wykluczyć wystąpienia zdarzeń losowych: przebicia opony, zatrzaśnięcia kluczyków czy wyczerpania paliwa. Stąd decyzja o uruchomieniu programu Mazda Assistance.

Mazda Assistance startuje po pięciu miesiącach od oficjalnego  powrotu marki na polski rynek. Przez ten czas nasi autoryzowani dealerzy sprzedali ponad 1000 nowych samochodów Mazda. Fundamentem naszej polityki handlowej jest stabilna i przejrzysta oferta rynkowa. Dlatego postanowiliśmy objąć programem Mazda Assistance nie tylko nowych Klientów, ale także tych, którzy odebrali swoje Mazdy w autoryzowanych salonach sprzedaży od maja tego roku”.


www.jedz-bezpiecznie.pl
czytaj także:

Wywiady
· Coraz więcej osób rozumie założenia Zoom-Zoom 30-06-2010
rozmowa z Magdaleną Węglewską, Dyrektor PR Mazda Motor Poland

Aktualności
· Nowa Mazda5 trafia do salonów 08-10-2010
· Mazda CX-7 z homologacją ciężarową 19-05-2010
· Mazda 6 z homologacją ciężarową 19-04-2010
· 25 salon sprzedaży Mazdy 22-03-2010
· Dwa nowe salony Mazdy 11-12-2009
· Mazda 6 Hoshi 02-12-2009
· Mazda 5 z homologacją ciężarową 27-05-2009
· Mazda Poland uruchamia program "Mazda Assistance" dla swoich klientów 13-11-2008

Zapowiedzi
· Nowa Mazda 5 w sprzedaży od jesieni 29-06-2010
· Nowa Mazda 5 zadebiutuje w Genewie 20-01-2010
· Genewskie premiery Mazdy 03-02-2009

Prezentacje
· Debiut nowej Mazdy 5 29-03-2010
· Odświeżona Mazda CX-7 06-10-2009
· Nowa Mazda 3 03-12-2008

Technika
· Technologie SKYACTIV 21-10-2010
· Mazda pracuje nad silnikiem hybrydowym 29-03-2010
· Najbardziej ekologiczna lakiernia samochodów 21-11-2009

Galerie
· Wieczór z Mazdą 28-06-2010

copyright 2002-2024 | polityka prywatności | wydawca: Kalisz Media | kontakt | do góry