strona główna
www.jedz-bezpiecznie.pl
www.jedz-bezpiecznie.pl
Salon samochodowy
w ostatnim numerze
www.jedz-bezpiecznie.pl
czytaj także
www.jedz-bezpiecznie.pl Reklama


Narodowy Eksperyment Bezpiecze˝stwa 2011

Porozmawiajmy o bezpieczeństwie

Bezpieczeństwo dzieci

Przepisy ruchu drogowego

Doskonalenie techniki jazdy

Salon samochodowy

Wywiady

Testy zderzeniowe EuroNCAP

Akcje przywoławcze do serwisów

Technika

Produkty

Porady

Czytelnia

Targi, wystawy, imprezy

Sport

Aktualności

Nowy image Peugeot
11-01-2010, foto: Peugeot

W tym roku Peugeot obchodzi 200 rocznicę istnienia. Z tej okazji firma odświeża swój znak firmowy i dodaje mu nowe hasło.




Firma mechaniczna Jeana Pierre Peugeota powstała w 1810 roku w miejscowości Herimoncourt we Francji. Pierwowzór znanego do dziś Lwa pojawił się po raz pierwszy w znaku firmowym w 1858 roku.

Przypadającą w tym roku 200. rocznicę istnienia firmy postanowiono uczcić "odmłodzonym" Lwem. Według jego projektantów jest on teraz prostszy stylistycznie oraz ma bardziej drapieżny i dynamiczny wygląd. Jego trójwymiarowość ma podkreślić nowoczesność firmy, a brak niebieskiego tła dodać bardziej wyrazistego wyglądu. Przy okazji zmieniono na ciemniejszy tradycyjny dla wizerunku Peugeot kolor niebieski.

Wraz z "nowym" lwem pojawia się hasło "Motion & Emotion".

Pierwszy samochodem oznaczonym nowym logo będzie debiutujący wiosną tego roku model RCZ.
www.jedz-bezpiecznie.pl
copyright 2002-2018 | magazyn motoryzacyjny "Jedź Bezpiecznie" wydawany jest od 2002 roku | wydawca: Williana | kontakt | do góry