Untitled Document
www.jedz-bezpiecznie.pl
NOWE NA STRONIE:
TESTY | Plusy i minusy - Dodatki, które robią różnice | Ford Fiesta VIII 5d
TESTY ZDERZENIOWE EURO NCAP | Fiat Punto | Grudzień 2017
TESTY ZDERZENIOWE EURO NCAP | Najbezpieczniejsze modele według Euro NCAP
Aktualne informacje o stanie polskich dróg | Karta Praw Ofiar Wypadków Drogowych
TESTY

www.jedz-bezpiecznie.pl

www.jedz-bezpiecznie.pl
www.jedz-bezpiecznie.pl

POLECAMY

Dekada BRD 2011-2020
Kampania Społeczna Oświeceni

PATRONUJEMY

Kampania społeczna "Bądźmy Razem Bezpieczni"

SERWISY

TESTY

Porozmawiajmy o bezpieczeństwie

Bezpieczeństwo dzieci

Przepisy ruchu drogowego

Doskonalenie techniki jazdy

Salon samochodowy

Wywiady

Testy zderzeniowe Euro NCAP

Akcje przywoławcze do serwisów

Technika

Produkty

Porady

Czytelnia

Z rynku

Wydarzenia

Sport

Praca w motoryzacji


 

 


 
Wyścigi | Superbike World Championship

Gotowi na 2. rundę eni FIM Superbike World Championship
08-04-2014 | źródło: materiały prasowe

Po siedmiotygodniowej przerwie zawodnicy zespołu Voltcom Crescent Suzuki- Eugene Laverty i Alex Lowes, wspierani przez polską firmę GRANDys duo powrócą do prawdziwego ścigania na hiszpańskim torze Aragon.



Zawody na Motorland Aragon to druga runda tegorocznych mistrzostw, pierwsza w Europie. Po zawodach w Australii będzie to kolejny nowi i nieznany tor dla debiutującego w mistrzostwach Alexa Lowesa. Eugene Laverty z Hiszpanii ma różne wspomnienia, od podiów po nieukończone wyścigi. Tym razem Irlandczyk liczy na doskonały wynik na swoim Suzuki GSX-R 1000 przygotowywanym we współpracy z japońską firmą Yoshimura.

Laverty i Lowes po pierwszej rundzie w Australii, gdzie Eugene wygrał pierwszy wyścig testowali też na hiszpańskim torze Jerez i wraz z całym zespołem są dobrze przygotowani do zbliżającego się wyzwania. Alex nadal podlega rehabilitacji po kontuzji z Phillip Island, ale nie powinno to bardzo przeszkadzać w zdobywaniu kolejnych doświadczeń i walce o dobrze lokaty.



Tor Motorland Aragon położony jest 250 kilometrów na zachód od Barcelony i Walencji w okolicy miasta Alcaniz. Obiekt został zbudowany w 2009 roku i gości mistrzostwa Świata Superbike od trzech lat. Tor ma 5078 metrów, siedem prawych i dziesięć lewych zakrętów, a najdłuższa prosta to aż 968 metrów. Różnica wysokości na zaprojektowanym przez znanego projektanta Hermana Tilke torze to aż 50 metrów. Prawdziwe wyzwanie dla zawodników, motocykli i opon.

Zawodnicy Voltcom Crescent Suzuki po raz pierwszy na torze pojawią się w piątek o 11:45. Superpole zaplanowane jest na 15:00 w sobotę, a wyścigi w niedzielę (13 kwietnia) o 10:30 i 13:10.

Eugene Laverty:
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z fantastycznego początku sezonu, ale będziemy musieli utrzymać tę formę aż do końca sezonu w walce o tytuł. Phillip Island zawsze był przyjazny dla GSX-Rów, ale prawdziwy sprawdzian przyjdzie w Aragonie. Moim celem jest stanąć na podium w niedzielę, więc jeśli uda nam się to zrobić, to będzie można powiedzieć o dobrze wykonanej pracy. Przez ostatnie miesiące udoskonalaliśmy motocykl, ale prace są nadal w toku. Rzym nie został zbudowany w ciągu jednego dnia".

Alex Lowes:
"Nie mogę się doczekać Aragonu, tu się zacznie mój sezon! Nie mogę się też doczekać nauki toru na Suzuki GSX-R1000. Moim planem jest, aby od tego miejsca zacząć budować jakieś solidne wyniki, taka by można było zrobić postęp w ciągu sezonu. Moja sprawność jest dobra, ponieważ bardzo ciężko pracowałem od czasu Australii. Nadal nie mam 100% ruchu w kostce, ale cały czas się to poprawia i jestem przekonany, że będę mógł dobrze wykonać swoją pracę w nadchodzący weekend".
  www.jedz-bezpiecznie.pl
e-jedzbezpiecznie.pl
e-jedzbezpiecznie.pl
 
 


 

 


www.jedz-bezpiecznie.pl
copyright 2002-2018 | magazyn motoryzacyjny "Jedź Bezpiecznie" wydawany jest od 2002 roku | wydawca: Williana | kontakt | do góry