Untitled Document
magazyn motoryzacyjny Jedź Bezpiecznie | nowe materiały na stronie
powrót do strony głównej

poznaj nasze opinie z testĂłw samochodĂłw
NOWE NA STRONIE:
POLSKIE DROGI | Zróşnicowane stawki na polskich autostradach
POROZMAWIAJMY O BEZPIECZEŃSTWIE | Pierwszy miesiąc wakacji na polskich drogach
WYDANIE NA WEEKEND | Smartfon, ProAce Kamper, VW w Polsce, Dacia Duster, Drogi

www.jedz-bezpiecznie.pl
#DrogaDoCzystejPrzyrody

TESTY

Dokument bez tytułu

SERWISY

Wydanie na weekend

Najczęściej czytane

Porozmawiajmy o bezpieczeństwie

Bezpieczeństwo dzieci

Przepisy

Doskonalenie techniki jazdy

Salon samochodowy

Polskie drogi

Wywiady

Testy zderzeniowe Euro NCAP

Akcje przywoławcze do serwisów

Technika

Produkty

Porady

Ubezpieczenia

Z rynku

Wydarzenia

Sport

 
TESTY
Bezpieczeństwo dziecka | Fiat 500

Dziecko w Fiacie 500 - wyposażenie samochodu
10-07-2014 | tekst: Maciej Kalisz | foto: archiwum

Malucha Fiata wyposażono we wszystkie elementy podnoszące bezpieczeństwo dzieci, jakie można znaleźć w 3-drzwiowym aucie. Na wyróżnienie zasługuje sposób dezaktywacji przedniej poduszki powietrznej pasażera.



Wyłącznik przedniej poduszki powietrznej pasażera ukryty jest w menu komputera pokładowego. Dostęp do tej funkcji ma jedynie kierowca, po przekręceniu kluczyka zapłonu silnika. Zapobiega to przypadkowej lub nieuprawnionej zmianie jej statusu.



Po wybraniu pozycji Off nad tarczą prędkościomierza zapala się żółta dioda.



Po obu stronach osłon przeciwsłonecznych pasażera widnieją ostrzeżenia przed ustawieniem na jego miejscu fotelika dziecięcego skierowanego tyłem do kierunku jazdy przy aktywnej poduszce powietrznej.



Ostrzeżenia dostępne są w 7 europejskich językach, w tym po polsku.



Na wysokości podłogi bagażnika umieszczono dodatkowe punkty kotwiczenia fotelików Isofix (grupa 1), tzw. top-tether.



Pary Isofix znajdują się na obu miejscach kanapy.



Sportowe fotele testowanej wersji pokryte są częściowo skórą. Z ich pleców w łatwy sposób wytrzemy zabrudzenia pozostawione przez buty dzieci.



Przyciemniane szyby z tyłu są standardem w testowanej wersji wyposażenia Sport. W pozostałych wymagają dopłaty 500 złotych.



W bagażniku brakuje zaczepów do siatki (linki) zabezpieczającej przewożone przedmioty.

czytaj także:
· Pierwsze wrażenia | (Z) Polski Fiat
· Bezpieczeństwo dziecka | Foteliki i wózki
· Plusy i minusy | Zaskakujący maluch
  www.jedz-bezpiecznie.pl
e-jedzbezpiecznie.pl
e-jedzbezpiecznie.pl

copyright 2002-2020 | polityka prywatności | wydawca: Williana | kontakt | do góry