portal motoryzacyjny Jedź Bezpiecznie | nowe materiały na stronie
powrót do strony głównej

poznaj nasze opinie z testów samochodów
NOWE NA STRONIE:
POLSKIE DROGI | Można poszerzać S19 Sokołów Małopolski - Jasionka
TESTY | Plusy i minusy - Cupra Born, elementy podnoszące bezpieczeństwo dzieci
TESTY ZDERZENIOWE EURO NCAP | Honda, NIO i Toyota z ocenami Euro NCAP

Portal dla wszystkich uczestników ruchu drogowego | Jed¼ Bezpiecznie

Jedź Bezpiecznie | magazyn motoryzacyjny

TESTY

social media - magazyn motoryzacyjny Jedź Bezpiecznie


Akcje przywoławcze do serwisów


Bezpieczeństwo dzieci


Elektromobilność


Polskie drogi


Porady


Porozmawiajmy o bezpieczeństwie


Produkty


Przepisy


Salon samochodowy


Sport


Technika


TESTY | Samochody dostawcze


Testy zderzeniowe Euro NCAP


Ubezpieczenia


Wydarzenia


Wypadki drogowe


Z rynku


 
TESTY
Galeria | Fiat Freemont

Freemont w fachowych dłoniach
07-07-2013 | tekst: Maciej Kalisz | foto: archiwum

Mały przedsmak testu Fiata Freemonta czy jak kto woli Dodge'a Journey. Wygląda na takiego co się nie boi, więc na pierwszą sesję zabraliśmy go w teren.



Freemont zalicza się do segmentu SUV-ów - może być wyposażony w napęd na obie osie lub tylko - jak niestety nasz testowy - na przód.



Auto ma 4,9 metra długości (rozstaw osi 2,9 metra) i homologowany jest dla 5- lub 7-osób.



Od teraz w testach pomagać nam będzie Idalia Czarnocka - od 16 roku życia za kierownicą gokarta, od niedawna z licencją wyścigową i rajdową, także na fotelu pilota i jak sama mówi - ma to po rodzicach.



Teren nie całkiem off-roadowy, ale kierownicę trzymamy jak podczas jazdy po bezdrożach.



Na 19-calowych felgach opony 225/55 - prześwit podwozia liczy blisko 20 cm.




Nad przednimi fotelami umieszczono niewielki szklany dach, który wymaga dopłaty 3 tys. złotych.



Można go też otworzyć - oczywiście nie polecamy takiego korzystania podczas jazdy.



Obok przycisków do sterowania szyberdachem umieszczono dodatkowe lusterko wsteczne pomocne do obserwowania siedzących z tyłu dzieci.



W III rzędzie siedzeń osoby o średnim wzroście nie powinni narzekać na brak przestrzeni nad głową.



Wsiadanie i wysiadanie do tyłu nie stwarza większych trudności, chyba, że będziemy na to skazani kilka razy dziennie.



Pierwsze wrażenie z jazdy Fiata Freemontem opiszemy w najbliższym tygodniu.
  www.jedz-bezpiecznie.pl
e-jedzbezpiecznie.pl
e-jedzbezpiecznie.pl

copyright 2002-2024 | polityka prywatności | wydawca: Kalisz Media | kontakt | do góry