Untitled Document
www.jedz-bezpiecznie.pl

NOWE NA STRONIE:
TESTY | Dziecko w Skodzie Kodiaq - wyposażenie samochodu
PRODUKTY | Seetroen, czyli lek na chorobę lokomocyjną
POROZMAWIAJMY O BEZPIECZEŃSTWIE | Bardzo niebezpieczny czerwiec...
Aktualne informacje o stanie polskich dróg | Karta Praw Ofiar Wypadków Drogowych

TESTY

www.jedz-bezpiecznie.pl

www.jedz-bezpiecznie.pl
www.jedz-bezpiecznie.pl

POLECAMY

Dekada BRD 2011-2020
Kampania Społeczna Oświeceni

PATRONUJEMY

Kampania społeczna "Bądźmy Razem Bezpieczni"

SERWISY

TESTY

Porozmawiajmy o bezpieczeństwie

Bezpieczeństwo dzieci

Przepisy ruchu drogowego

Doskonalenie techniki jazdy

Salon samochodowy

Wywiady

Testy zderzeniowe Euro NCAP

Akcje przywoławcze do serwisów

Technika

Produkty

Porady

Czytelnia

Z rynku

Wydarzenia

Sport

Praca w motoryzacji


 

 


 
TESTY
Plusy i minusy | BMW 1

BMW serii 1 - plusy i minusy
13-03-2013 | tekst: Maciej Kalisz | foto: archiwum

Testowana seria 1 to połączenie dynamicznej jazdy z ekonomią. Zajęciu optymalnej pozycji za kierownicą utrudnia brak regulacji wysokości pasów bezpieczeństwa.



Plusy



Układ jezdny. Testowane auto to najsłabszy model z serii 1. 102-konny silnik benzynowy (1.6 litra) w połączeniu z trybem Comfort lub Sport daje jednak wiele przyjemności z jazdy. Skrzynia biegów jest bardzo precyzyjna, a napęd na tył dodaje zwinności.



EfficientDynamics. To cały pakiet elementów pozwalających na obniżenie zużycia paliwa bez pozbawiania nas przyjemności z jazdy. Przełączając na tryb Eco Pro z każdym przejechanym kilometrem widzimy powiększający się zasięg auta.



Bagażnik. Standardowo ma pojemność 360 litrów, jest głęboki, z wysokim progiem załadunku. Zmieściły się do niego obie części wózka dziecięcego. No, ale najmniejszy model BMW to segment C.

Minusy



Komputer pokładowy. W menu brakuje wyboru języka polskiego. Co prawda wiele ustawień jest intuicyjnych, ale jednak.



Pasy bezpieczeństwa. Przednie pasy nie mają regulacji wysokości. W ustawieniu optymalnym ułożeniu pasa na naszym barku pomoże tylko regulacja wysokości fotela (oba przednie mają to w standardzie).



Tylna szyba. Na zewnątrz sprawia wrażenie większej, niż z pozycji kierowcy. Jeśli na kanapie usiądzie komplet pasażerów widoczność przez lusterko wsteczne będzie zerowa. Nie lepiej jest z dwójką pasażerów z tyłu.

Testowana wersja: BMW serii 1 114i 105 KM, 6-biegowa skrzynia manualna
Dane z komputera pokładowego: pokonany dystans: 509 km, średnia prędkość 41 km/h, średnie zużycie paliwa 7,4 l/100 km

czytaj także:
· Pierwsze wrażenia | Osiem lat później
· Bezpieczeństwo dziecka | Wyposażenie samochodu
· Bezpieczeństwo dziecka | Foteliki i wózki
  www.jedz-bezpiecznie.pl
e-jedzbezpiecznie.pl
e-jedzbezpiecznie.pl
 
 


 

 


www.jedz-bezpiecznie.pl

copyright 2002-2018 | polityka prywatności | wydawca: Williana | kontakt | do góry