Untitled Document
www.jedz-bezpiecznie.pl
NOWE NA STRONIE:
TESTY ZDERZENIOWE EURONCAP | Punto... | Grudzień 2017
BEZPIECZEŃSTWO DZIECKA | Trzeci fotelik Britax-Romer zgodny z i-Size | Foteliki samochodowe
SALON SAMOCHODOWY | Wrażenia z jazdy - Nareszcie! | SEAT Ibiza V FR
Aktualne informacje o stanie polskich dróg | Karta Praw Ofiar Wypadków Drogowych

www.jedz-bezpiecznie.pl

www.jedz-bezpiecznie.pl
www.jedz-bezpiecznie.pl
POLECAMY
Dekada BRD 2011-2020
PATRONUJEMY
Kampania społeczna "Bądźmy Razem Bezpieczni"
SERWISY

Porozmawiajmy o bezpieczeństwie

Bezpieczeństwo dzieci

Przepisy ruchu drogowego

Doskonalenie techniki jazdy

Salon samochodowy

Wywiady

Testy zderzeniowe EuroNCAP

Akcje przywoławcze do serwisów

Technika

Produkty

Porady

Czytelnia

Z rynku

Wydarzenia

Sport



 

 


 
Wyniki testów zderzeniowych EuroNCAP | wrzesień 2017

Dwa modele Kii z poprawkami
06-09-2017 | opr. Maciej Kalisz | foto: EuroNCAP

Tylko sześć z dziewięciu modeli otrzymało maksymalną liczbę pięciu gwiazdek w ostatnich testach zderzeniowych EuroNCAP. Po kolejnej próbie z wyposażeniem dodatkowym dwa modele Kii zyskały po jednej gwiazdce więcej, na liście znalazł się również Opel Ampera-e.





Ford Fiesta - wersja standardowa
Bezpieczeństwo dorosłych: 33,2 pkt. (87 %)
Bezpieczeństwo dzieci: 41,3 pkt. (84 %)
Ochrona pieszego: 2,07 pkt. (64 %)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 7,2 pkt. (60 %)




Jeep Compass - wersja standardowa
Bezpieczeństwo dorosłych: 34,5 pkt. (90 %)
Bezpieczeństwo dzieci: 40,7 pkt. (83 %)
Ochrona pieszego: 27,3 pkt. (64 %)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 7,1 pkt. (59 %)




Kia Picanto - wersja standardowa
Bezpieczeństwo dorosłych: 30,3 pkt. (79 %)
Bezpieczeństwo dzieci: 31,6 pkt. (64 %)
Ochrona pieszego: 22,8 pkt. (54 %)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 3,0 pkt. (25 %)


Kia Picanto - wersja z opcjonalny pakietem bezpieczeństwa
Bezpieczeństwo dorosłych: 33,3 pkt. (87 %)
Bezpieczeństwo dzieci: 31,6 pkt. (64 %)
Ochrona pieszego: 22,8 pkt. (54 %)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 5,7 pkt. (47 %)




Kia Rio - wersja standardowa
Bezpieczeństwo dorosłych: 32,5 pkt. (85 %)
Bezpieczeństwo dzieci: 41,2 pkt. (84 %)
Ochrona pieszego: 26,0 pkt. (62 %)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 3 pkt. (25 %)


Kia Rio - wersja z opcjonalny pakietem bezpieczeństwa
Bezpieczeństwo dorosłych: 35,5 pkt. (93 %)
Bezpieczeństwo dzieci: 41,2 pkt. (84 %)
Ochrona pieszego: 29,8 pkt. (71 %)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 7,1 pkt. (59 %)




Mazda CX-5 - wersja standardowa
Bezpieczeństwo dorosłych: 36,5 pkt. (95 %)
Bezpieczeństwo dzieci: 39,4 pkt. (80 %)
Ochrona pieszego: 32,8 pkt. (78 %)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 7,1 pkt. (59 %)




Mercedes Klasa C cabrio - wersja standardowa
Bezpieczeństwo dorosłych: 34,1 pkt. (89 %)
Bezpieczeństwo dzieci: 38,8 pkt. (79 %)
Ochrona pieszego: 27,8 pkt. (66 %)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 6,4 pkt. (53 %)




Opel Ampera-e - wersja standardowa
Bezpieczeństwo dorosłych: 31,5 pkt. (82 %)
Bezpieczeństwo dzieci: 36,0 pkt. (73 %)
Ochrona pieszego: 31,5 pkt. (75 %)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 8,7 pkt. (72 %)




Opel Grandland-X - wersja standardowa
Bezpieczeństwo dorosłych: 32,1 pkt. (84 %)
Bezpieczeństwo dzieci: 42,8 pkt. (87 %)
Ochrona pieszego: 26,8 pkt. (63 %)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 7,2 pkt. (60 %)




Renault Koleos - wersja standardowa
Bezpieczeństwo dorosłych: 34,5 pkt. (90 %)
Bezpieczeństwo dzieci: 38,9 pkt. (79 %)
Ochrona pieszego: 26,1 pkt. (62 %)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 9,1 pkt. (75 %)
 
www.jedz-bezpiecznie.pl
copyright 2002-2017 | magazyn motoryzacyjny "Jedź Bezpiecznie" wydawany jest od 2002 roku | wydawca: Williana | kontakt | do góry