Untitled Document
magazyn motoryzacyjny Jedź Bezpiecznie | nowe materiały na stronie
powrót do strony głównej

poznaj nasze opinie z testów samochodów
NOWE NA STRONIE:
WYDANIE NA WEEKEND | Elektromobilność, Klasa G, Młodzi kierowcy, Motorsport, Drogi
PRZEPISY | Polska dzielona na strefy zagrożenia
POLSKIE DROGI | Zróżnicowane stawki na polskich autostradach

www.jedz-bezpiecznie.pl
#DrogaDoCzystejPrzyrody

TESTY

Dokument bez tytułu

SERWISY

Wydanie na weekend

Najczęściej czytane

Porozmawiajmy o bezpieczeństwie

Bezpieczeństwo dzieci

Przepisy

Doskonalenie techniki jazdy

Salon samochodowy

Elektromobilność

Polskie drogi

Wywiady

Testy zderzeniowe Euro NCAP

Akcje przywoławcze do serwisów

Technika

Produkty

Porady

Ubezpieczenia

Z rynku

Wydarzenia

Sport

 
Wyniki test�w zderzeniowych EuroNCAP | Listopad 2016

Ostatnie w tym roku testy zderzeniowe EuroNCAP
30-11-2016 | tekst: Maciej Kalisz | foto: EuroNCAP

W ostatniej tegorocznej serii test�w EuroNCAP oceniono 5 modeli samochod�w. W�r�d nich - po raz pierwszy w historii - znalaz� si� SsangYong.





Od tego roku w testach EuroNCAP mog� wzi�� udzia� dwie wersje wyposa�enia tego samego modelu samochodu - podstawowa i wzbogacona o pakiet podnosz�cy bezpiecze�stwo Tym razem oceniono tak Suzuki Ignis i SsangYong Tivoli, kt�rego wyniki przypisano bli�niaczej konstrukcji SsangYong XLV. Tym samym dla korea�skiej firmy by� to debiut w europejskich testach zderzeniowych.

Poza nimi w tej serii test�w oceniono r�wnie� Audi Q2, Hyundaia Ionoq oraz Forda Edge. W przypadku tych aut wyposa�enie standardowe obejmuje ju� brane pod uwag� elementy podnosz�ce bezpiecze�stwo. Wszystkie pi�� modeli opiszemy wkr�tce w osobnych materia�ach.



Audi Q2 - wersja standardowa
Bezpiecze�stwo doros�ych: 35,6 pkt. (93 %)
Bezpiecze�stwo dzieci: 42,4 pkt. (86 %)
Ochrona pieszego: 29,6 pkt. (70 %)
Systemy podnosz�ce bezpiecze�stwo: 8,5 pkt. (70 %)




Ford Edge - wersja standardowa
Bezpiecze�stwo doros�ych: 32,5 pkt. (85 %)
Bezpiecze�stwo dzieci: 37,7 pkt. (76 %)
Ochrona pieszego: 28,3 pkt. (67 %)
Systemy podnosz�ce bezpiecze�stwo: 10,7 pkt. (89 %)




Hyundai Ioniq - wersja standardowa
Bezpiecze�stwo doros�ych: 34,9 pkt. (83 %)
Bezpiecze�stwo dzieci: 39,4 pkt. (80 %)
Ochrona pieszego: 29,8 pkt. (70 %)
Systemy podnosz�ce bezpiecze�stwo: 9,9 pkt. (82 %)




SsangYong Tivoli - wersja standardowa
Bezpiecze�stwo doros�ych: 28,3 pkt. (74 %)
Bezpiecze�stwo dzieci: 30,4 pkt. (62 %)
Ochrona pieszego: 23,2 pkt. (55 %)
Systemy podnosz�ce bezpiecze�stwo: 3 pkt. (25 %)


SsangYong Tivoli - wersja z opcjonalny pakietem bezpiecze�stwa
Bezpiecze�stwo doros�ych: 31,3 pkt. (82 %)
Bezpiecze�stwo dzieci: 30,4 pkt. (62 %)
Ochrona pieszego: 27,4 pkt. (65 %)
Systemy podnosz�ce bezpiecze�stwo: 5,2 pkt. (43 %)


SsangYong XLV - wersja standardowa
Bezpiecze�stwo doros�ych: 28,3 pkt. (74 %)
Bezpiecze�stwo dzieci: 30,4 pkt. (62 %)
Ochrona pieszego: 23,2 pkt. (55 %)
Systemy podnosz�ce bezpiecze�stwo: 3 pkt. (25 %)


SsangYong XLV - wersja z opcjonalny pakietem bezpiecze�stwa
Bezpiecze�stwo doros�ych: 31,3 pkt. (82 %)
Bezpiecze�stwo dzieci: 30,4 pkt. (62 %)
Ochrona pieszego: 27,4 pkt. (65 %)
Systemy podnosz�ce bezpiecze�stwo: 5,2 pkt. (43 %)




Suzuki Ignis - wersja standardowa
Bezpiecze�stwo doros�ych: 30,1 pkt. (79 %)
Bezpiecze�stwo dzieci: 38,8 pkt. (79 %)
Ochrona pieszego: 28,3 pkt. (67 %)
Systemy podnosz�ce bezpiecze�stwo: 3 pkt. (25 %)


Suzuki Ignis - wersja z opcjonalny pakietem bezpiecze�stwa
Bezpiecze�stwo doros�ych: 33,1 pkt. (87 %)
Bezpiecze�stwo dzieci: 38,8 pkt. (79 %)
Ochrona pieszego: 32,6 pkt. (77 %)
Systemy podnosz�ce bezpiecze�stwo: 7,2 pkt. (60 %)
 

copyright 2002-2020 | polityka prywatności | wydawca: Williana | kontakt | do góry