"Dreams at heArt" to konkurs plastyczny dla dzieci będący częścią ogólnoświatowej kampanii firmy Bridgestone na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach "Safety at heArt". Tegoroczna, piąta edycja, prowadzona będzie pod hasłem "Bezpieczne podróżowanie w bardziej zielonym świecie".
Rekordowa liczba ponad 40 tysięcy zgłoszeń z poprzedniej edycji oraz rosnąca popularność konkursu wśród europejskich dzieci, skłoniły firmę Bridgestone do jego rozszerzenia na Rumunię i kraje bałtyckie. W 2008 roku swoje prace przesłało blisko 9 tys. dzieci z polskich szkół, z których 31 osób znalazło się w finale. Autorami sześciu, z 9 najwyżej ocenionych prac były polskie dzieci.
Formuła konkursu jest otwarta, swoje prace mogą zgłaszać dzieci do lat 11 w terminie do 31 marca br. Jury oceni je w trzech kategoriach wiekowych:
do 7 lat, 8-9 lat oraz 10-11 lat. Ogłoszenie wyników nastąpi w połowie maja, a od czerwca wszystkie prace prezentowane będą na stronie internetowej:
www.dreamsatheart.com