strona główna
Portal dla wszystkich uczestników ruchu drogowego | Jed¼ Bezpiecznie
Salon samochodowy
w ostatnim numerze
www.jedz-bezpiecznie.pl
czytaj także
Jedź Bezpiecznie | magazyn motoryzacyjny SERWISY

Porozmawiajmy o bezpieczeństwie


Bezpieczeństwo dzieci


Przepisy


Salon samochodowy


Elektromobilność


Testy zderzeniowe EuroNCAP


Akcje przywoławcze do serwisów


Technika


Produkty


Porady


Wydarzenia


Wypadki drogowe


Sport


Aktualności

Nowy image Peugeot
11-01-2010, foto: Peugeot

W tym roku Peugeot obchodzi 200 rocznicę istnienia. Z tej okazji firma odświeża swój znak firmowy i dodaje mu nowe hasło.




Firma mechaniczna Jeana Pierre Peugeota powstała w 1810 roku w miejscowości Herimoncourt we Francji. Pierwowzór znanego do dziś Lwa pojawił się po raz pierwszy w znaku firmowym w 1858 roku.

Przypadającą w tym roku 200. rocznicę istnienia firmy postanowiono uczcić "odmłodzonym" Lwem. Według jego projektantów jest on teraz prostszy stylistycznie oraz ma bardziej drapieżny i dynamiczny wygląd. Jego trójwymiarowość ma podkreślić nowoczesność firmy, a brak niebieskiego tła dodać bardziej wyrazistego wyglądu. Przy okazji zmieniono na ciemniejszy tradycyjny dla wizerunku Peugeot kolor niebieski.

Wraz z "nowym" lwem pojawia się hasło "Motion & Emotion".

Pierwszy samochodem oznaczonym nowym logo będzie debiutujący wiosną tego roku model RCZ.

copyright 2002-2024 | polityka prywatności | wydawca: Kalisz Media | kontakt | do góry