SALON SAMOCHODOWY
Zapowiedzi

Hyundai i40 w polskich salonach
14-06-2011, foto: archiwum

Jeszcze w te wakacje do polskich salonów sprzedaży trafi Hyundai i40. Początkowo oferowany będzie jako kombi, a na jesieni w nadwoziu sedan.



Nowy Hyundai zadebiutował wiosną podczas Salonu Samochodowego w Genewie. Jego producent zalicza i40 do klasy Modern Premium, co tłumaczy: "za przystępną cenę Klient otrzyma nowoczesny samochód wysokiej jakości, z elementami wyposażenia charakterystycznymi dla marek luksusowych".

Auto w nadwoziu kombi mierzy 4770 mm długości (przy rozstawie osi 2770 mm), 1815 mm szerokości i 1470 mm wysokości. Pojemność bagażnika mierzy od 553 do 1719 litrów.

Oferowane będzie w 5 wersjach wyposażenia: Classic, Comfort, Comfort Plus, Style i Premium. Każda z nich zawiera m.in. 7 poduszek powietrznych (w tym kolanową dla kierowcy, a od wersji Comfort Plus także boczne na tylnej kanapie), aktywne zagłówki foteli przednich, wszystkie szyby boczne regulowane elektrycznie, regulowany na wysokość fotel kierowcy, elektryczny hamulec postojowy, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne ze zintegrowanymi kierunkowskazami, światła do jazdy, dziennej oraz systemy ABS z asystentem hamowania i ESP.

W wyższych wersjach dostaniemy dodatkowo m.in. system Start/Stop, dwustrefową klimatyzację automatyczną i czujniki parkowania przód/tył.

W gamie jednostek napędowych oferowane są dwa silniki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim o pojemności 1.6 (135 KM) i 2.0 (177 KM) oraz jeden wysokoprężny 1.7 o mocach 115 i 136 KM. Standardowo współpracują z 6 biegową skrzynią manualną, zaś oba najmocniejsze opcjonalnie z automatem.

i40 objęty został 5-letnią gwarancją na obsługę techniczną i assistance bez limitu kilometrów.

Ceny auta w nadwoziu kombi wynoszą od 84 900 do 131 900 złotych.


Jerzy Koziński, Dyrektor Zarządzający Hyundai Motor Poland:
"Całkowicie nowy i40 jest doskonałym odzwierciedleniem nowego sloganu marki New Thinking. New Possibilities. (Nowe Myślenie. Nowe Możliwości.). i40 jest dowodem, jak daleko Hyundai zaszedł w ostatnich latach i wyraźnie pokazuje, co mamy na myśli określając siebie jako markę Modern Premium".