Fotogaleria 17-10-2008, tekst: Maciej Kalisz, foto: archiwum
• Nowe Murano jest dłuższe od poprzedniej wersji o 64 mm. Jego prześwit wynosi 180 mm, kąt natarcia 28,8 stopni, kąt zejścia 25 stopnie i kąt rampowy 14 stopni.
• Auto osadzono na 18-calowych felgach z oponami 235/65R 103H. Z przodu i z tyłu użyto hamulcy tarczowych. W ich w serwie, znalazł się drążek usztywniający, dzięki czemu „branie” hamulców jest bardziej wyważone i zwiększyła się skuteczność hamowania.
• Nissan całkowicie zmienił charakter wnętrza - ze sportowego na luksusowy. Poza miękkimi i wysokiej jakości materiałami charakteryzuje się on chromowanymi i aluminiowymi elementami.
• Przed kierowcą króluje potrójny zestaw zegarów, w których połączono tradycyjne wskazówki z elektronicznym wyświetlaczem.
• W prawym lusterku zewnętrznym umieszczono dodatkową kamerę, która działa przy załączonym biegu do prędkości 19 km/h.
• Aby kierowca mógł łatwiej odróżnić, z której kamery wyświetlany jest aktualnie obraz, boczna działa w trybie czarno-białym.
• W seryjnym wyposażeniu auta znalazły się kamery ułatwiające parkowanie. Z tyłu umieszczono komplet kamer z kolorowym podglądem i wskazaniami odległości. Dzięki zamontowanymi diodami LED na podczerwień wszystkie kamery mogą pracować także w nocy.
• Oba przednie miejsca wyposażone są w aktywne zagłówki i regulowane na wysokość pasy bezpieczeństwa z pirotechnicznymi napinaczami i ogranicznikiem napięcia.
• Na skrajnych miejscach tylnej kanapy zamontowano mocowania Isofix z górnym punktem kotwiczenia. Przednia poduszka powietrzna nie posiada funkcji dezaktywacji, stąd nie wolno na miejscu pasażera z przodu ustawiać fotelika dziecka tyłem do kierunku jazdy.
• Standardowa pojemność bagażnika wynosi 402 litry, a maksymalna 838. Z tyłu (w wyższej wersji wyposażenia) znajdziemy trochę elektroniki - do składania i rozkładania oparć tylnej kanapy i do zamykania i otwierania klapy bagażnika.