strona główna
Salon samochodowy
w ostatnim numerze
czytaj także
Mazda Poland uruchamia program "Mazda Assistance" dla swoich klientów
13-11-2008

Mazda Motor Poland i Europ Assistance Polska uruchamiają program "Mazda Assistance", który automatycznie obejmuje właścicieli wszystkich modeli tej marki zakupionych w polskich salonach po 5 maja 2008 roku.



Właściciele wszystkich modeli Mazdy kupionych po 5 maja 2008 w polskich salonach objęci zostali pomocą w przypadku awarii samochodu bądź wypadku. W tym celu uruchomiona została całodobowa linia telefoniczna pod numerem (22) 205 50 30.

Program oferuje usługę typu car assistance, w skład którego wchodzi m.in. naprawa pojazdu na miejscu awarii, holowanie do najbliższego serwisu i wynajem samochodu zastępczego na czas naprawy. Dodatkowe usługi dotyczyć będą możliwości powiadomienia bliskich o wypadku, dostawy części zamiennych i przekazania zaliczki na pokrycie kosztów naprawy.

Grzegorz Rybak, Zone Manager, Mazda Motor Poland:
„Nawet w przypadku samochodów tak niezawodnej marki jak Mazda konieczne jest zapewnienie Klientom wsparcia na wypadek awarii lub unieruchomienia pojazdu. Nie sposób bowiem wykluczyć wystąpienia zdarzeń losowych: przebicia opony, zatrzaśnięcia kluczyków czy wyczerpania paliwa. Stąd decyzja o uruchomieniu programu Mazda Assistance.

Mazda Assistance startuje po pięciu miesiącach od oficjalnego  powrotu marki na polski rynek. Przez ten czas nasi autoryzowani dealerzy sprzedali ponad 1000 nowych samochodów Mazda. Fundamentem naszej polityki handlowej jest stabilna i przejrzysta oferta rynkowa. Dlatego postanowiliśmy objąć programem Mazda Assistance nie tylko nowych Klientów, ale także tych, którzy odebrali swoje Mazdy w autoryzowanych salonach sprzedaży od maja tego roku”.