Untitled Document
www.jedz-bezpiecznie.pl

NOWE NA STRONIE:
TARGI | Toyota Corolla, Camry i RAV4 | Salon Samochodowy Paryż 2018
TARGI | SEAT Taracco | Salon Samochodowy Paryż 2018
TARGI | Porsche Macan | Salon Samochodowy Paryż 2018
Aktualne informacje o stanie polskich dróg | Karta Praw Ofiar Wypadków Drogowych

TESTY

www.jedz-bezpiecznie.pl

www.jedz-bezpiecznie.pl
www.jedz-bezpiecznie.pl

POLECAMY

Dekada BRD 2011-2020
Kampania Społeczna Oświeceni

PATRONUJEMY

Kampania społeczna "Bądźmy Razem Bezpieczni"

SERWISY

TESTY

Porozmawiajmy o bezpieczeństwie

Bezpieczeństwo dzieci

Przepisy ruchu drogowego

Doskonalenie techniki jazdy

Salon samochodowy

Wywiady

Testy zderzeniowe Euro NCAP

Akcje przywoławcze do serwisów

Technika

Produkty

Porady

Czytelnia

Z rynku

Wydarzenia

Sport

Praca w motoryzacji


 

 


 
TESTY
Bezpieczeństwo dziecka | Renault Koleos facelifting 2013

Dziecko w Renault Koleos - foteliki i wózki
26-07-2014 | tekst: Maciej Kalisz | foto: archiwum

Renault Koleos, poza przestronnym wnętrzem, ma pojemny bagażnik. Skórzana tapicerka i głębiej schowane mocowania Isofix utrudniają wsuwanie szyn fotelika.



Foteliki:
grupa 0/0+ Maxi-Cosi model Cabrio-Fix montowany na pas bezpieczeństwa lub opcjonalną bazę Isofix 2WayFix,
grupa 1 Romer model TriFix montowany na Isofix z dodatkowym punktem kotwiczenia top-tether,
grupa 2-3 Romer KidFix montowany na Isofix z nakładką na pas X-Pad oraz systemem SICT chroniącym przy uderzeniach bocznych.




Wyprofilowany fotel pasażera doskonale pasuje do wymiarów fotelika Cabrio-Fix. Długość pasa bezpieczeństwa ma wystarczającą długość. Osoba dorosła siedząca z tyłu nie będzie narzekać na brak miejsca.



Bez żadnych problemów na kanapie zmieściła się baza Isofix z nogą stabilizującą. Szeroko otwierane drzwi zapewniają swobodny dostęp przy wkładaniu lub wyjmowaniu fotelika z dzieckiem w środku. Osoba siedząca z przodu nie powinna narzekać na brak miejsca.



Z uwagi na sposób otwierania klapy bagażnika, jak i jego długość, dodatkowy punkt kotwiczenia fotelika TriFix najwygodniej zapiąć poprzez odchylenie oparcia kanapy.



Mocowania Isofix schowano głębiej pomiędzy siedzisko, a oparcie kanapy. Skórzana tapicerka jest nieco twarda, co utrudnia wsunięcie szyn fotelika. Dla ułatwienia można skorzystać z plastikowych nakładek na mocowania Isofix.



Podstawa fotelika KidFix nie zakrywa mocowania klamry pasa bezpieczeństwa. Plecy fotelika dobrze przylegają w każdym kącie nachylenia oparcia kanapy.



Po ustawieniu na skrajnych miejscach kanapy fotelików z grupy 1 i 2-3 nie ma miejsca dla piątego pasażera.



Wózki:
dwuczęściowy X-lander model X-cite,
spacerówka Inglesina model Trip.




Pojemność bagażnika (bez regulacji kąta pochylenia oparcia) wynosi 450 litrów - pomieścił on bez problemów obie części X-landera, z jego podwozia (długość 86 cm) nie trzeba było zdejmować kół.



Złożona spacerówka (długość 105 cm) zmieści się nawet pomiędzy nadkolami, pozostawiając dużo miejsca na bagaże.



Po zdjęciu kół z X-landera bagażnik pomieścił (bez konieczności regulacji kąta pochylenia oparcia) na raz oba wózki.

czytaj także:
· Pierwsze wrażenia | Japońskie geny, francuska finezja
·Bezpieczeństwo dziecka | Wyposażenie samochodu
· Plusy i minusy | Z dziećmi na pokładzie
  www.jedz-bezpiecznie.pl
e-jedzbezpiecznie.pl
e-jedzbezpiecznie.pl
 
 


 

 


www.jedz-bezpiecznie.pl

copyright 2002-2018 | polityka prywatności | wydawca: Williana | kontakt | do góry