portal motoryzacyjny Jedź Bezpiecznie | nowe materiały na stronie
powrót do strony głównej

poznaj nasze opinie z testów samochodów
NOWE NA STRONIE:
TESTY | Plusy i minusy - Cupra Born, elementy podnoszące bezpieczeństwo dzieci
TESTY ZDERZENIOWE EURO NCAP | Honda, NIO i Toyota z ocenami Euro NCAP
TESTY | Dziecko w Cupra Born - foteliki i wózki

Portal dla wszystkich uczestników ruchu drogowego | Jed¼ Bezpiecznie

Jedź Bezpiecznie | magazyn motoryzacyjny

TESTY

social media - magazyn motoryzacyjny Jedź Bezpiecznie


Akcje przywoławcze do serwisów


Bezpieczeństwo dzieci


Elektromobilność


Polskie drogi


Porady


Porozmawiajmy o bezpieczeństwie


Produkty


Przepisy


Salon samochodowy


Sport


Technika


TESTY | Samochody dostawcze


Testy zderzeniowe Euro NCAP


Ubezpieczenia


Wydarzenia


Wypadki drogowe


Z rynku


 
Testy
Partnerzy naszych testówMaxi-CosiBritax-RomerRecaroX-landerQuinny

Bezpieczeństwo dziecka | Wyposażenie samochodu | Nissan Micra V


Dziecko w Nissanie Micra - wyposażenie samochodu

15-02-2018 | tekst: Maciej Kalisz | foto: archiwum

Standardem wyposażenia każdej wersji nowego Nissana Micra są trzy komplety mocowań Isofix (i-Size). Za to nie otrzymamy elektrycznie regulowanych szyb w drugiej parze drzwi oraz uchwytów do mocowania przedmiotów przewożonych w bagażniku.




TESTY | Nissan Micra V - wyłącznik poduszki powietrznej pasażera

Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera jest standardem w każdej wersji wyposażenia nowej Micry. Umieszczono go w zamykanym schowku w kokpicie przed fotelem pasażera. Do zmiany statusu poduszki powietrznej wystarczy wcisnąć pokrętło i obrócić w wybranym - według schematu - kierunku. Dokładnie to samo rozwiązanie można spotkać w niektórych modelach Renault i Dacia.

TESTY | Nissan Micra V - status poduszki ON

Panel z diodami informującymi kierowcę o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera umieszczono na górze środkowej części kokpitu. O aktywnej informuje podświetlona - przez minutę od uruchomienia silnika - dioda ON.

TESTY | Nissan Micra V - status poduszki OFF

O odłączonej poduszce powietrznej pasażera informuje podświetlona - przez cały czas pracy silnika - dioda OFF.

TESTY | Nissan Micra V - ostrzeżenie fotelik tyłem

Ostrzeżenia przed ustawieniem z przodu fotelika dziecięcego tyłem do kierunku jazdy przy aktywnej poduszce powietrznej pasażera mają formę uniwersalnych piktogramów.

TESTY | Nissan Micra V - ostrzeżenie fotelik tyłem

Ostrzeżenia te znajdują się po obu stronach osłon przeciwsłonecznych pasażera.

TESTY | Nissan Micra V - top tether przód

Dla prawego fotela pasażera dodatkowy punkt kotwiczenia fotelików dziecięcych tzw. top-tether umieszczono w jego plecach tuż nad podłogą.

TESTY | Nissan Micra V - Isofix przód

Mocowania Isofix (standard i-Size) na prawym fotelu wyprowadzono pomiędzy siedziskiem i oparciem.

TESTY | Nissan Micra V - top-tether kanapa

Dodatkowe punkty kotwiczenia fotelików dziecięcych tzw. top-tether umieszczono w plecach oparć skrajnych miejsc kanapy.

TESTY | Nissan Micra V - Isofix kanapa

Skrajne miejsca kanapy nowej Micry wyposażono w pary mocowań Isofix (i-Size). W porównaniu do tych z prawego fotela, te schowano głębiej pomiędzy siedziskiem i oparciem.

TESTY | Nissan Micra V - blokada drzwi

Blokada otwarcia tylnych drzwi od środka jest manualna. Do jej załączenia - zgodnie z wytłoczonym schematem - wystarczy przesunąć dźwignię.

TESTY | Nissan Micra V - przyciemniane szyby

Testowana wersja BOSE Personal Premium Edition została wyposażona w tapicerkę tekstylną Tekna z pomarańczowymi wstawkami Energy. Plecy foteli pokryto również tym materiałem, pomimo to bez problemu usunęliśmy zabrudzenia pozostawione przez buty dzieci.

Przyciemniane szyby z tyłu montowane są wyłącznie w dwóch topowych wersjach wyposażenia N-Connecta i Tekna oraz limitowanej BOSE Personal Premium Edition. W wersji Acenta wymagają dopłaty 1950 złotych (Pakiet Styl zawiera także 16-calowe obręcze kół ze stopów lekkich oraz przednie wycieraczki z czujnikiem deszczu).

TESTY | Nissan Micra V - audio

Oprócz bazowej wersji wyposażenia Visia, w każdej następnej dostępny jest port USB, bluetooth i standardowe gniazdo 12V, a od Acenta także wejście aux. Cały komplet umieszczony został na samym dole środkowego panelu kokpitu. Pod tym względem limitowana wersja Nissan Micra BOSE Personal Premium Edition nie wyróżnia się niczym dodatkowym.

Polecamy
TESTY | Nissan Micra V | Pierwsze wrażenia TESTY | Nissan Micra V - foteliki dzieciece TESTY | Nissan Micra V - pojemne miejskie auto
Pierwsze wrażenia -
Już nie taka Micra
Bezpieczeństwo dziecka -
foteliki i wózki

Plusy i minusy -
Pojemne miejskie auto

 

Partnerzy naszych testówMaxi-CosiBritax-RomerRecaroX-landerQuinny
 
 

copyright 2002-2024 | polityka prywatności | wydawca: Kalisz Media | kontakt | do góry