Untitled Document
www.jedz-bezpiecznie.pl
NOWE NA STRONIE:
TESTY ZDERZENIOWE EURO NCAP | Ford C-Max i Ford Grand C-Max
TESTY | Plusy i minusy - Dodatki, które robią różnice | Ford Fiesta VIII 5d
TESTY ZDERZENIOWE EURO NCAP | Fiat Punto | Grudzień 2017
Aktualne informacje o stanie polskich dróg | Karta Praw Ofiar Wypadków Drogowych
TESTY

www.jedz-bezpiecznie.pl

www.jedz-bezpiecznie.pl
www.jedz-bezpiecznie.pl

POLECAMY

Dekada BRD 2011-2020
Kampania Społeczna Oświeceni

PATRONUJEMY

Kampania społeczna "Bądźmy Razem Bezpieczni"

SERWISY

TESTY

Porozmawiajmy o bezpieczeństwie

Bezpieczeństwo dzieci

Przepisy ruchu drogowego

Doskonalenie techniki jazdy

Salon samochodowy

Wywiady

Testy zderzeniowe Euro NCAP

Akcje przywoławcze do serwisów

Technika

Produkty

Porady

Czytelnia

Z rynku

Wydarzenia

Sport

Praca w motoryzacji


 

 


 
TESTY
Bezpieczeństwo dziecka | Ford Transit Custom

Dziecko w Fordzie Transit Custom - wyposażenie samochodu
05-08-2013 | tekst: Maciej Kalisz | foto: archiwum

W Transicie Custom nie znajdziemy pełnej gamy elementów wyposażenia podnoszących bezpieczeństwo dzieci. A za te, które były w testowanym aucie i tak trzeba dopłacić.



Wyłącznik przedniej poduszki powietrznej pasażera jest opcją (1107 złotych), co w aucie dostawczym nie dziwi, ale w tym przypadku mamy vana z podwójną kabiną dla 5-osób. Znajduje się on z boku kokpitu i jest dostępny po pełnym otwarciu drzwi. Do zmiany statusu poduszki - według załączonego opisu - potrzebny jest płaski przedmiot, np. kluczyk zapłonu silnika. Pod nim znajduje się tradycyjny piktogram.



Na środku kokpitu, pomiędzy przyciskami sterowania sprzętem audio, znajdują się diody sygnalizujące status poduszki powietrznej pasażera. Przy aktywnej, po uruchomieniu silnika zapala się na kilka sekund ta z napisem "ON", po odłączeniu pali się na stałe "OFF".



Ostrzeżenie przed ustawieniem z przodu fotelika dziecka tyłem do kierunku jazdy przy aktywnej poduszce znajduje się po obu stronach osłon przeciwsłonecznych pasażera.



Tekst dostępny jest w 8 europejskich językach - w tym po polsku.



Jeszcze do niedawna Ford traktował mocowania Isofix jako opcję, którą można było zamówić nawet po zakupie auta. W Transicie dwie takie pary znalazły się na skrajnych miejscach w II rzędzie siedzeń. Z dostępnej specyfikacji oraz cennika nie wynika czy montowane są standardowo czy trzeba za nie dopłacać.



Pomimo suwanych drzwi z boku, każde z nich można zablokować przed możliwością otwarcia od środka. Odpowiedni przełącznik znajduje się w ramie drzwi, a do zmiany jego położenia potrzebny jest płaski przedmiot - np. kluczyk zapłonu silnika.

czytaj także:
· Pierwsze wrażenia | Miks możliwości
· Bezpieczeństwo dziecka | Foteliki i wózki
· Plusy i minusy | Ford Transit Custom
  www.jedz-bezpiecznie.pl
e-jedzbezpiecznie.pl
e-jedzbezpiecznie.pl
 
 


 

 


www.jedz-bezpiecznie.pl
copyright 2002-2018 | magazyn motoryzacyjny "Jedź Bezpiecznie" wydawany jest od 2002 roku | wydawca: Williana | kontakt | do góry