TESTY ZDERZENIOWE EURO NCAP
Wyniki testów zderzeniowych Euro NCAP | Grudzień 2024
Dwa podejścia Hyundaia Santa Fe i kilka chińskich piątek
04.12.2024 | oprac. redakcja | foto: Euro NCAP
W testach zderzeniowych Euro NCAP debiutują kolejne marki samochodów z Chin i wszystkie otrzymały ocenę pięciu gwiazdek. Dwa wyniki Hyundaia Santa Fe, to efekt prób z wyposażeniem fabrycznym i opcjonalnym zawierającym brane pod uwagę systemy bezpieczeństwa.
Alpine A290
Bezpieczeństwo dorosłych: 32,3 pkt. (80 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 39,5 pkt. (80 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 48,2 pkt. (76 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 12,4 pkt. (68 proc.)
Audi A5
Bezpieczeństwo dorosłych: 34,8 pkt. (87 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 43,2 pkt. (88 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 49,6 pkt. (78 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 14,0 pkt. (77 proc.)
Deepal S07
Bezpieczeństwo dorosłych: 38,0 pkt. (95 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 43,0 pkt. (87 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 47,2 pkt. (74 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 13,9 pkt. (77 proc.)
Hyundai Santa Fe
Bezpieczeństwo dorosłych: 34,0 pkt. (84 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 43,2 pkt. (88 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 44,5 pkt. (70 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 12,5 pkt. (69 proc.)
Hyundai Santa Fe (z opcjonalnymi pakietami bezpieczeństwa)
Bezpieczeństwo dorosłych: 34,0 pkt. (84 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 43,2 pkt. (88 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 48,7 pkt. (77 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 14,4 pkt. (79 proc.)
Leapmotor C10
Bezpieczeństwo dorosłych: 35,9 pkt. (89 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 42,0 pkt. (85 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 48,5 pkt. (77 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 13,7 pkt. (76 proc.)
Lexus LBX
Bezpieczeństwo dorosłych: 33,1 pkt. (82 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 41,1 pkt. (83 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 50,0 pkt. (79 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 13,8 pkt. (76 proc.)
⬇ dalsza część tekstu pod materiałem filmowym
ZASUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ NA YOUTUBE
Maxus eTerron 9
Bezpieczeństwo dorosłych: 36,8 pkt. (91 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 42,0 pkt. (85 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 53,1 pkt. (84 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 15,1 pkt. (83 proc.)
Mazda CX-80
Bezpieczeństwo dorosłych: 37,2 pkt. (92 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 43,2 pkt. (88 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 53,3 pkt. (84 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 14,3 pkt. (79 proc.)
MG ZS Hybrid
Bezpieczeństwo dorosłych: 30,3 pkt. (75 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 40,2 pkt. (82 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 46,6 pkt. (73 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 13,8 pkt. (76 proc.)
Mini Countryman
Bezpieczeństwo dorosłych: 33,4 pkt. (83 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 43,0 pkt. (87 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 51,5 pkt. (81 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 14,4 pkt. (79 proc.)
Porsche Macan
Bezpieczeństwo dorosłych: 36,1 pkt. (90 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 44,2 pkt. (90 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 52,3 pkt. (83 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 14,1 pkt. (78 proc.)
Renault 5
Bezpieczeństwo dorosłych: 32,3 pkt. (80 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 39,5 pkt. (80 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 48,2 pkt. (76 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 12,4 pkt. (68 proc.)
Subaru Forester
Bezpieczeństwo dorosłych: 33,5 pkt. (83 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 43,9 pkt. (89 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 54,7 pkt. (86 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 13,1 pkt. (72 proc.)
Volvo EX30
Bezpieczeństwo dorosłych: 35,3 pkt. (88 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 42,0 pkt. (85 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 50,4 pkt. (79 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 14,4 pkt. (80 proc.)