|
Citroen
Więcej słońca!
Zawsze zastanawia mnie dlaczego europejscy producenci samochodów prezentują nowe modele cabrio na zakończenie lata. Może to antidotum na jesienną szarówkę, choć z drugiej strony DS3 to trochę inne auto bez dachu. >> |
|
Peugeot
Początek nowej numerologii
Peugeot zaprezentował pierwszy model z "1" na końcu. Zgodnie z nową numeracją oznacza to auto z kategorii popularnych. >> |
|
Renault
Odlotowe Clio
Aby zobaczyć nowe Clio wcale nie trzeba było lecieć do Paryża. Auto witało, a raczej żegnało, podróżnych już na warszawskim lotnisku Chopina. >>
|
|
Dacia
Spełnione nadzieje Dacii
Dziś śmiało można powiedzieć, że Renault dla Dacii jest tym samym czym Volkswagen dla Skody. Przed laty oba "zachodnie" koncerny zaryzykowały i z aut kojarzących się z siermiężnym Blokiem Wschodnim uczyniły marki globalne. >>
|
|
Volkswagen
Volkswagen Golf po raz siódmy
Nie ma co ukrywać, że w Paryżu najbardziej elektryzującą premierą był Volkswagen Golf niż modele francuskich producentów. To już VII generacja tego najpopularniejszego na całym świecie hatchbacka. >> |
|
Opel
Adam jak Adam Opel
Czy Opel prezentacją Adama wprowadza zmianę w nazewnictwie swoich modeli? Nic bardziej mylnego - po prostu w ten sposób złożono hołd założycielowi firmy. >> |
|
Volvo
Czy Volvo wyznaczy nowy standard bezpieczeństwa?
Propozycji rozwiązań chroniących pieszych przed skutkami potrącenia samochodem było wiele. Wydawałoby się, że popularność zdobędzie aktywna maska silnika (np. Citroen C6), jednak Volvo ma nowe rozwiązanie - i to zastosowane już w produkcji seryjnej. >> |
|
Ford
Wszystko w imię EcoBoost
Do 2017 roku Ford zamierza gruntownie przebudować całą gamę swoich modeli. Już dziś w Paryżu prezentuje sporo nowości, które łączy jedno - a raczej jeden silnik 1.0 EcoBoost. >> |
|
Honda
Zwykłe rzeczy, które cieszą
Zaprezentowana w Paryżu nowa Honda CR-V trafi do sprzedaży pod koniec tego roku. Nie mieliśmy jeszcze okazji nią pojeździć, jednak kilka pobieżnych spojrzeń wystarczyło, aby wywołać zachwyt! >> |
|
Skoda
Rapid zdetronizuje Fabię?
O ile główne marki tworzące Grupę Volkswagena pokazały kolejne generacje swoich modeli, to Skoda zaprezentowała całkiem nowy. Rapid - choć w historii czeskiej firmy już występowała ta nazwa - plasuje się pomiędzy Fabią, a Octavią. >> |
|
Toyota
Brakujący element
Toyota konsekwentnie powiększa ofertę aut hybrydowych. Wraz z nową generacją Aurisa dołącza do niej model w nadwoziu kombi. >> |
|
Audi
Format
A3 z plusem
Właśnie dziś firma Audi pochwaliła się sprzedażą - w pierwszych 9 miesiącach tego roku - ponad 1 mln aut na całym świecie. Bilans na koniec roku może być jeszcze lepszy, bo powiększa się gama modelu A3. >> |
|
Hyundai
Trzecie wcielenie nowego i30
To zadziwiające jak szybko koreańskie auta równają do tych z europejskich czy amerykańskich koncernów motoryzacyjnych. Modele Hyundaia z "i" w nazwie przeszły prawdziwą ewolucję w porównaniu do oferty z przed kilku zaledwie lat. >> |
|
Fiat
Czy Fiat spadnie na... cztery koła?
Generalnie Fiat traci udziały w rynku. Obrazuje to m.in. sprzedaż nowych samochodów w naszym kraju - niegdyś niekwestionowany lider, a dziś Panda to jedyne auto osobowe tej marki w pierwszej dwudziestce. >> |
|
Mazda
W duchu Kodo
Mazda wymyśliła sobie określenie Kodo, które ma definiować linie nadwozia kolejnych jej modeli. Pierwszym jego odzwierciedleniem był model CX-5, którego premiera miała miejsce wiosną tego roku. >> |
|