TESTY ZDERZENIOWE EURO NCAP
Wyniki testów zderzeniowych Euro NCAP | 2022
Citroen i Mobilize na czwórkę w sprawdzianie Euro NCAP
12-10-2022 | oprac. redakcja | foto: Euro NCAP
Z grona 10 modeli poddanych testom zderzeniowym dwa nie otrzymały kompletu gwiazdek Euro NCAP. Wśród nich znalazła się chińska marka BYD, zaś wyniki SEAT-a Ibizy przypisano bliźniaczej konstrukcji Arony.
BMW 2 Active Tourer
Bezpieczeństwo dorosłych: 33,7 pkt. (88 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 40 pkt. (81 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 42,8 pkt. (79 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 14,8 pkt. (92 proc.)
Szczegółowe wyniki testów zderzeniowych | BMW 2 Active Tourer
SALON SAMOCHODOWY | Druga generacja minivana BMW z układami hybrydowymi
TESTY | Nie taki diabeł straszny
BMW X1
Bezpieczeństwo dorosłych: 32,8 pkt. (86 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 43,9 pkt. (89 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 41,1 pkt. (76 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 14,8 pkt. (92 proc.)
BYD Atto 3
Bezpieczeństwo dorosłych: 34,7 pkt. (91 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 44 pkt. (89 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 37,5 pkt. (69 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 12 pkt. (74 proc.)
Citroen C5 X
Bezpieczeństwo dorosłych: 31,2 pkt. (82 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 42,7 pkt. (87 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 37,8 pkt. (69 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 10,6 pkt. (66 proc.)
Szczegółowe wyniki testów zderzeniowych | Citroen C5 X
SALON SAMOCHODOWY | Citroen powraca do segmentu D
Mazda CX-60
Bezpieczeństwo dorosłych: 33,8 pkt. (88 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 45 pkt. (91 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 48,2 pkt. (89 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 12,2 pkt. (76 proc.)
Szczegółowe wyniki testów zderzeniowych | Mazda CX-60
SALON SAMOCHODOWY | Pierwsza w Europie Mazda plug-in
Mercedes EQE
Bezpieczeństwo dorosłych: 36,4 pkt. (95 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 45 pkt. (91 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 45,1 pkt. (83 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 13,1 pkt. (81 proc.)
Szczegółowe wyniki testów zderzeniowych | Mercedes EQE sedan
SALON SAMOCHODOWY | Mercedes EQE doładowany przez AMG
TESTY | Spalinowy Mercedes GLB zmieniony w elektryka EQB
Mobilize Limo
Bezpieczeństwo dorosłych: 30,4 pkt. (80 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 37 pkt. (75 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 37,7 pkt. (69 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 11,4 pkt. (71 proc.)
Szczegółowe wyniki testów zderzeniowych | Mobilize Limo
Paryski Renaulution in Motion
Magia Paryża nie przyciągnęła producentów samochodów
SEAT Arona
Bezpieczeństwo dorosłych: 31,8 pkt. (83 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 40,8 pkt. (83 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 35,5 pkt. (65 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 11,3 pkt. (70 proc.)
Szczegółowe wyniki testów zderzeniowych | SEAT Arona
Szczegółowe wyniki testów zderzeniowych | SEAT Arona | 2017
TESTY | Dziecko w Seacie Arona - wyposażenie samochodu
SEAT Ibiza
Bezpieczeństwo dorosłych: 31,8 pkt. (83 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 40,4 pkt. (82 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 35,7 pkt. (66 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 11,3 pkt. (70 proc.)
Szczegółowe wyniki testów zderzeniowych | SEAT Ibiza
TESTY | Dziecko w Seacie Ibiza - wyposażenie samochodu
Wrażenia z jazdy | SEAT Ibiza V - Nareszcie!
Volkswagen Golf
Bezpieczeństwo dorosłych: 33,7 pkt. (88 proc.)
Bezpieczeństwo dzieci: 42,9 pkt. (87 proc.)
Ochrona pieszych i rowerzystów: 40 pkt. (74 proc.)
Systemy podnoszące bezpieczeństwo: 13,2 pkt. (82 proc.)